wtorek, 4 października 2016

Planner! :D

Hejka Kochani! :)

Piszę do Was z informacją na temat plannera! :D
Jest ze mną od piątku, a odkąd używam - dwa dni.
 Wrzucam zdjęcia, a więcej na ten temat rozpiszę się z czasem, gdy nieco poznam go bliżej :) 

 Dokupiłam wstążkę, w kolorze złotym i zrobiłam dziurkaczem dziurę w zakładce.
Zawsze będzie więcej uroku i trochę "po mojemu" :)

 Studia... Dwa dni, a ja już stwierdzam, że będzie to pracowity rok, ah...
Jutro po zajęciach lecę do pracy.

Zostawiam jeszcze Wam zdjęcie ze śniadanka, w pracy - czasem, a dokładniej już dwukrotnie - pozwalam sobie na coś słodkiego i gorącą czekoladę :)

Za niedługo lecę na zajęcia zaliczające wf - na taniec towarzyski :) 

Życzę Wam dobrego humorku na najbliższe dni i wytrwałości w oczekiwaniu na posty :) 

10 komentarzy:

  1. U mnie też szykuje się pracowity rok...

    OdpowiedzUsuń
  2. W przyszłym roku zakupię taki planner :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zastanawiałam się czy kupić taki planner na przyszły rok🙄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, ja się tak zastanawiałam kilka lat.
      Kupiłam i... nie żałuję :)

      Usuń
  4. świetna sprawa z tym plannerem :)
    jeśli lubisz zdobienia paznokci to zapraszam do mnie,
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. "zaplanuj swój sukces" to mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)