poniedziałek, 14 listopada 2016

Rozpoczynamy tydzień! :) [PONAD 5000wyświetleń!]

Uśmiech na twarzy jest?! 
To zaczynamy!

Hejka Kochani!

Dzień minął błyskawicznie. Pogoda wręcz idealna - prawie w ogóle nie wiało :)
 Po 8h spędzonych na uczelni, nawet nie jestem jakoś wyjątkowo zmęczona(WOW!)
Widocznie to ten spacer w poszukiwaniu liścia odnosi taki sukces :D

Kolejne kwiaty, tym razem "puchate" - przykuły moje oczy. Musiałam im zrobię zdjęcie, bo są takie śliczne :D





Troszkę pobawiłam się w małego "eksperta" i tym o to sposobem, mój telefon pozbył się fabrycznej plastikowej, nieco ciemnawej folii na ekranie, a zastąpiła go szyba hartowana. Ładnie ją założyłam i tak o to cieszę się nowymi, żywymi kolorami - jakbym miała nowy telefon :D

Już jutro na mnie czeka 75minut lekcji tańca towarzyskiego.
Powiedzcie mi... Czyż życie naprawdę nie jest fascynujące? :)

Dziś Wam życzę jeszcze więcej siły na ten tydzień(niż wczoraj życzyłam).

 Dziękuję również Wam za:
  •  ponad 5000 wyświetleń 
  • ponad 200 komentarzy
  • za prawie 50 opublikowanych postów
  • za prawie 20 obserwatorów 
Jesteście MEGA motywatorami! 
 

2 komentarze:

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)