poniedziałek, 18 grudnia 2017

18 grudnia! Mega duże "Jelly Bean" & Margaret :D

Hejka Kochani!


Za mną sporo pracy oraz poświęconego czasu na końcowy projekt na zajęcia C++.

Ostatecznie się udało i zdałam! Otrzymam certyfikat na ceremonii, w SGH już w tą środę :)

Cieszę się, bo łatwo nie było. 

Sporo czasu to ode mnie wymagało i jestem z siebie niesamowicie dumna! :D

Przygotowania do Świąt idą już małymi kroczkami.


Trochę na sportowo i rekreacyjnie :)

Wczoraj pierwszy raz w sezonie i bodajże 2 raz w ciągu całego naszego związku - udało się wybrać na łyżwy :D
To był czas dla nas i było naprawdę niesamowicie.
Pomysł był chłopaka, miejsce również - dla nas ma nieco większe znaczenie :P
 Z początku było dość chłodno - bo lodowisko na powietrzu, ale już jeżdżąc szybko się zagrzaliśmy. 


Następnie udaliśmy się na świąteczny jarmark i skosztowaliśmy bigosu - był pyyyszny :)
Troszkę pochodziliśmy po sklepach z zabawkami, ze sprzętem elektronicznym i na kilka minutek zajrzeliśmy do sklepu z odzieżą.

RMF FM - choinka i Margaret

Wczoraj od rana była akcja, gdzie radio RMF FM rozdawało choinki, można było dostać specjalną bombkę z ich logiem oraz spotkać Margaret. Była również możliwość zaśpiewania karaoke + w duecie z Margaret :D

Margaret, to ta w czerwonym płaszczyku ;)
Brat stał w kolejce, ja tylko dołączyłam pod koniec jej trwania tuż przed "otwarciem" wydarzenia :D

TK MAXX i spotkanie z Tosią! :)

Przypadkowo wyszło, iż wracając z uczelni spotkałam moją dobrą znajomą :D
Stąd by obgadać wspólne tematy, zaszliśmy po drodze do sklepów - popatrzeć na różne świąteczne ozdoby i drobiazgi/gadżety :)


Wpadłam również do niej na chwilkę by skosztować pierniczków własnej roboty oraz wypić świąteczną herbatę!

Iluminacja na Starówce!

Jak juz co roku w naszym zwyczaju, wybraliśmy się wspólnie(z moich chłopakiem) na Starówkę, gdzie pierwszy raz w sezonie rozbłysły światełka wraz z przepiękną choinką!

Owe miejsce ma dla nas również sentymentalne znaczenie.

Niedługo na pewno znów wpadnę i wrzucę być może zdjęcia z ceremonii rozdawania certyfikatów wraz z wykładem z zakresu IT.

Myślę również o stworzeniu posta nt. języka programowania C++ - tutaj pomysł podrzuciła moja znajoma, która na bieżąco czyta moje notki i wspiera mnie w tym zakresie!
Dziękuję, bo wiem że to przeczytasz! :D

Życzę Wam miłego tygodnia Kochani, dużo siły i byście tak nie pędzili. Czasu do Świąt jest jeszcze trochę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)