wtorek, 20 lutego 2018

Kolczyki & Pasta wybielająca(działa :))

Hejka Kochani!

Dwa dni studiów za mną, dzisiaj miałam również seminarium(spotkanie w sprawie pracy dyplomowej). Część pracy mam już napisanej, ale jeszcze do końca części teoretycznej troszkę zostało - tym zajmę się od tego czwartku do niedzieli. 
Zastanawiam się szczerze, kiedy minęło te 2,5 roku.

W marcu jakoś na początku jest "dzień otwarty" na uczelni, do której zamierzam iść na studia magisterskie, niedługo też się zaczyna wstępna rekrutacja, zakładanie konta - niesamowite.
Niedługo skończę studia 1 stopnia i rozpocznę 2 :)

 Kolczyki

Tak przy okazji, ostatnie kolczyki swarowskiego jakie miałam uszkodziły się i szukałam jakichś ładnych, na szybko. W ten sposób będąc w Toruniu, w rossmannie w limitowanej kolekcji kupiłam te oto kolczyki(są cudne, w rzeczywistości bardziej się mienią, ale nie są duże).


Są pokryte białym złotem, w środku znajduje się prawdopodobnie cyrkonia - ma dziwne dosyć "zapięcie", ale wymieniłam sobie na takie od zestawu do tworzenia własnej biżuterii :)
Polecam, dość skromnie wyglądają, a cieszą oko.

 Pasta

W Toruniu również rzuciła mi się w oczy pasta wybielająco-oczyszczająca. Była w dobrej cenie, a słyszałam kilka razy że jest naprawdę dobra, to zakupiłam.

Nigdy czegoś takiego nie stosowałam, ale zakupiłam jedną - tak by również nie osłabić płytki, zwłaszcza po noszonym aparacie ortodontycznym - gdzie i tak już jest osłabiona. Jednak rok minął to wypróbowałam(dziś dzień 3). Szczerze? Po 10 dniach widać efekt gołym okiem, ale ja spokojnie mogę stwierdzić iż po 3 dniach też już coś widać. Zapewne efekt nie będzie utrzymywał się nie wiadomo ile, ale... jak ktoś chce - to również polecam :)

 Aaa i nie wiem jak wy, ale nie piję kawy, herbatę za to sporadycznie - to też ma ponoć jakieś znaczenie na działanie tego typu specyfiku :)

Myślę, że następny post będzie dotyczył mojego(z Ukochanym) wyjazdu to Torunia i pojawi się, hm... myślę że około piątku? Soboty?
Miasto naprawdę klimatycznie wypadło na zdjęciach, więc choć w jakimś stopniu oddadzą to co tam jest :D

Miłego wieczorku Kochani! 

5 komentarzy:

  1. Tę pastę z wielką chęcią bym wypróbowała, ciekawe czy i u mnie pojawiłby się tak szybko efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy w życiu nie używałam czegoś takiego,a podłapałam promocję więc skorzystałam i kupiłam. Naprawdę z czystym sumieniem polecam :)

      Usuń
  2. Te kolczyki są śliczne, takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)
      W sam raz do noszenia na co dzień :)

      Usuń
  3. Mi to się bardzo podoba. Będę wchodził na ten blog często.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)