sobota, 11 marca 2017

11 marca - własne pancakes & dzień kobiet :)

Hejka Kochani!


Na wstępie podaję kolejny link do kanału na YT. W filmiku przedstawione są kroki tworzenia własnych PANCAKES & trochę ujęć z mojego życia :)


 Przygody kulinarne!

Tym razem wypadło na... PANCAKES :D
Jadłam kiedyś na mieście i strasznie mi smakowały! Jednak nie jest to za tanie, tak więc postanowiliśmy z moim chłopakiem zrobić własne :)
Przepis znaleziony w internecie, choć jak na studenckie warunki(bez normalnego miksera ani pojemników z podziałką) składniki dodawaliśmy bardziej na oko :D 
Z dodatków postawiliśmy na:
-> Bitą śmietanę
-> Rozpuszczoną gorzką czekoladę(dodaliśmy trochę cukru)
->kolorową posypkę cukrową
-> banany

Dzień kobiet[08.03]

Dzień upłynął dość szybko :)
Od rana byłam w pracy - otrzymałam kwiatka, dużo życzeń od znajomych.
Następnie czas spędzony na wykładzie, na uczelni, następnie kurs w SGH.
 


Z moim chłopakiem widzieliśmy się dopiero w czwartek, wtedy też otrzymałam prześliczną różyczkę + czekoladki, ah :D

Praca, uczelnia & kurs w SGH

Trzy dni w pracy minęły dosyć szybko. 
Na uczelni zostały wykonane pierwsze dodatkowe prace, zgłosiłam się do prezentacji(wraz z małą grupą dziewczyn).
Seminarium będę miała w ten czwartek. Muszę pomyśleć już nad konkretnym kierunkiem pracy, a jestem rozstrzelona pomiędzy dwiema drogami - cóż... norma :P


Kurs SGH? Był super! Kilka godzin spędzonych trochę w budynku głównym, trochę w znacznie nowszym. Nauczyłam się kilku ciekawych funkcji, o których istnieniu nie miałam pojęcia.
Atmosfera panowała bardzo luźna.
Otrzymałam certyfikat ukończenia kursu, oraz...
Planuję zapisać się na kolejne, certyfikowane(bezpłatne) kursy :)
Będą one trwały 5 tygodni - z programowania w różnych środowiskach.
Wybrałam wstępnie 2 z kilku do wyboru, ale czy dostanę miejsce... poinformuję Was za tydzień :)

Organizacja & plany

Teraz, kiedy wróciłam z treningu, filmik zmontowałam(z 25 krótkich ujęć...), notkę na blogu napisałam oraz ogarnęłam porządek na biurku, po całym tygodniu pracy/nauki i latania to tu to tam...
Nadszedł czas na "ogarnięcie się".
Pit-a zrobiłam wczoraj, jednak muszę w poniedziałek przed uczelnią pojechać do urzędu, złożyć osobiście jeden papierek.
Mam do ogarnięcia angielski i prezentację na inny przedmiot.
Być może jutro(w zależności od pogody) wybiorę się na rolki, pogoda się robi coraz bardziej znośna :)
Postaram się również znaleźć czas na uzupełnienie kalendarza w google(prowadzimy z chłopakiem wspólny - aby wiedzieć z "tych dod." rzeczy, co, kto, kiedy ma + osobisty kalendarz na własny użytek.
Być może znajdę też chwilkę na własne przyjemności, tzn. czytanie książki bądź kolorowanie! :D

Zakupy

 Półtora miesiąca tematu została zamówiona sukienka(motyw: kwiaty, z odkrytymi plecami), przyszła niedawno i w końcu znalazłam czas by ją rozpakować. Jest cudna. Delikatna, przewiewna - idealna na lato, więc nie mogę doczekać się by ją założyć.
Gdy będzie okazja - pokażę jak wygląda na mnie :)


Zapraszam Was raz jeszcze na mój kanał:

Pytanie dla Was!
Widać już u Was pierwsze oznaki wiosny? :D

Życzę Wam jak już tradycyjnie:  Miłego i spokojnego weekendu Kochani! 

9 komentarzy:

  1. ale pysznie wyglądają *_*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak też smakowały!
      Liczy się "wygląd" mimo wszystko! :D

      Usuń
  2. Nie jem słodyczy natomiast na takie placuszki to bym się rzuciła od razu , wyglądają super! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pancakes wyglądają super ;) Fajna sprawa z tym kalendarzem, pomysłowe :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Fakt, kalendarz(ten google) jest mega dobrym pomysłem, aczkolwiek jest wprowadzenie i prowadzenie trochę wymaga wysiłku + podział kolorów :P

      Usuń
  4. mniaaaaaaam! Wyglądają przepysznie! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetycznie wyglądają! :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)