sobota, 25 marca 2017

Kolejny tydzień marca!

Hejka Kochani!

Bardzo się cieszę ilością komentarzy, która ostatnio pojawia się pod notkami. Nic tak nie cieszy jak właśnie one! <3

Zapraszam na kolejny przegląd tygodnia :)

Nie wiem, czy powinnam o tym mówić, ale... znów jestem chora.
Sama sobie się dziwię czemu, skoro pogoda lepsza, ale widocznie miałam pecha :P

Zakupy

W tym tygodniu poczyniłam zakupy. Bardzo nie lubię wydawać pieniędzy - naprawdę :D
Jednak, trzeba mieć w czym chodzić zwłaszcza, gdy deszcze jeszcze potrafią zaskoczyć.
I w ten sposób wybrałam się na zakupy, dwóch par butów.
Jedne do latania po terenie, bo ja to tak bardziej energiczna jestem :P
Drugie do pracy, na jakieś bardziej oficjalne wyjścia.


Praca

W następnym tygodniu dostałam 3 zmiany, a więc w poniedziałek, we wtorek i w środę lecę do pracy. Spróbuję cyknąć jakieś zdjęcie po drodze - bo pogoda znacznie lepsza, a naprawdę jest co fotografować :D

Uczelnia & kurs SGH

Zaczynają się egzaminy i kolokwia - stety albo nie. Będzie mniej w sesji letniej :P
Nie wiem czemu, ale zaczynam się jeszcze bardziej przekonywać do angielskiego(zmieniła nam się osoba prowadząca, na jeszcze bardziej wymagającą, ale... naprawdę jakoś mi to odpowiada :P )

Zrezygnowałam z jednego kursu w SGH jakim był SQL, zdecydowałam że lepszą decyzją będzie skupienie się na jednym(zresztą organizacyjnie - sprawa z laptopem była nie do ogarnięcia. Musiałabym go brać do pracy, na uczelnie a następnie lecieć na kurs - jednak mimo wszystko aż tak wolę nie ryzykować).
Dziś odbywały się pierwsze zajęcia, jednak nie mogłam się zjawić z powodu choroby - napisałam do organizatorów aby ich o tym fakcie poinformować(bardzo dużo chętnych jest na miejsce, nieobecność - powoduje wyrzucenie z kursu).
Być może uda się im przygotować dla mnie coś, abym mogła jakoś nadrobić te 1 zajęcia z programowania, bo - jest to dla mnie szczerze - zupełna nowość.

Ciekawa stronka

Znalazłam dość ciekawą stronkę dla początkujących "blogerów", którzy chcieli by poznać HTMLa i CSSa.
Dla mnie część jest już znana, część pozostaje do odkrycia. Jednak gdy powierzchownie zerknęłam 0 poradnik naprawdę warty przeczytania, tak więc zapraszam :)

Kulinarne przygody :)

W tym tygodniu z kulinarnych przygód, może nie będzie "ładnie" dla oka - aczkolwiek bez wyjątku smakowicie!
Zrobiliśmy piersi kurczaka w sosie pomidorowo/bazyliowym z serem Mozzarella wraz z kluskami.
Mojemu chłopakowi BARDZO SMAKOWAŁO i był wręcz zachwycony - tak więc polecam w imieniu nas obojga :)
W tym tygodniu również wróciła chęć do pieczonych tostów :D

+... ŻELKI i pączki :D

Widzieliście już pierwsze wiosenne kwiaty?
Nie mogę się doczekać zielonych listków na drzewach!
Życzę Wam miłego weekendu!
 Aby być na bieżąco - zapraszam do zaobserwowania :) 
Strona na facebooku - KLIK! :) 
Instagram - KLIK! 
 Kanał na YT - KLIK!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)