wtorek, 14 czerwca 2016

=)

[Tu powinno być pewnego rodzaju przywitanie się z Wami, moi Drodzy czytelnicy, jednakże muszę się zastanowić w jaki sposób będę to robić. Bądź co bądź - ma to ogromne znaczenie, przynajmniej dla mnie]

Na początku każdy by chciał wiedzieć odwiedzając bloga, z kim ma do czynienia, czy warto zaobserwować, dodać do ulubionych linków bądź zakładki. Ja jednakże pozostanę przez jakiś określony(choć jeszcze nie do końca) czas bardziej w sferze cienia.

Na imię mi Kinga, natomiast wolę i tym zdrobnieniem się zazwyczaj posługuję: Kinia.
Tak więc miło mi Was poznać :)

O czym będzie blog?
O moim życiu, o marzeniach, o celach, o upadkach, o wzlotach, o sukcesach.
Będą się pojawiać zdjęcia - bo kocham je robić. 
Uwielbiam pisać liczne historie "z życia wzięte", taka już jestem.

W skrócie (tu uchylę Wam jeszcze kawałek rąbka aktualnej "tajemnicy") jestem pozytywnie zakręconą dziewczyną, która widzi to co wszyscy, ale zauważa... to co mniej widoczne... skupia się na drobnostkach.

Blogów prowadziłam kilka w swoim życiu, związane były z różnymi etapami życia i dotyczyły różnych kategorii.
Ten miałam założyć od dawna, kocham pokazywać życie... świat - w taki sposób w jaki ja go widzę.
Myślałam, że przeczekam jeszcze do końca sesji, ale nie wytrzymałam.

Tymczasem życzę Wam miłej nocy i dziękuję za odwiedziny.
Do zobaczenia w następnej notce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)