środa, 15 czerwca 2016

Lepszy dzień :)

Dzień dobry, cześć i czołem, jestem we...[Żartowałam, nadal zastanawiam się nad początkiem :)]

Dziś ku zaskoczeniu - dzień mija naprawdę dobrze. Z rana pogoda była koszmarna. Słoneczko nie grzało, wiatr wiał... i te koszmarne szaro-bure chmurki...
Spotkałam się ze znajomą jeszcze z czasów podstawówki i gimnazjum, przeszłyśmy się, porozmawiałyśmy na tradycyjne "babskie" tematy.
Jak to zwykle bywa, wyszłam z umalowanymi paznokietkami. Znajoma się tym interesuje, więc ma idealną osobę do ćwiczeń. Stawiam zawsze na delikatność, zachowując przy tym chociaż element uroku. Tym razem padło na lekki róż z uroczymi brokatowymi serduszkami na serdecznych paluszkach.


Takie skromne, a tak cieszą! :)

Pojechałam później na uczelnię, by dowiedzieć się o wynikach kolejnego egzaminu i otrzymać wpis. Tym razem wynik zaskoczył mnie samą - pozytywnie! :D

Tymczasem lecę się pakować gdyż wyjeżdżam jutro nad morze :)

Miłego wieczorku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)