piątek, 22 lipca 2016

Rekreacja, sport i przyjemności :)

Hejo! :)

Na początek pozytywne zdjęcie:

 “Miłość rozwija się w dawaniu. Tylko przez dawanie innym możesz powiększyć swoje zasoby.”
    Brian Tracy
________________________________________________________________________________

Po wycieczce rowerowej - zaczęłam sezon sportowy, czyli rolki i rower w ruch, pełną parą! :)



Kurs konwersacyjny z angielskiego, dobiegł końca - niestety, strasznie mi się spodobał!
Polecam wszystkim, zwłaszcza nieśmiałym - to kolejny krok w przód :D

Oczywiście wykonałam milion zdjęć, które odpowiednio selekcjonuję - by wrzucić tutaj te najpiękniejsze, bądź najbardziej dla mnie wartościowe :)

Chłopak do mnie przyjechał na jeden dzień, złożyć papiery na ostateczna uczelnię - wyszło tak... że... będziemy studiować na tej samej! To dopiero będzie :D
Jak przyjechał to pospacerowaliśmy... pół Warszawy zmierzyliśmy.
Ponad 15km wyszło na piechotkę, ah... :)






Byliśmy na Starówce, na Bulwarach Wiślanych, odwiedziliśmy dach Centrum M. Kopernika, fontanny na Podzamczu, stadion, a później spacer wzdłuż Wisły(nie ominęły nas miejsca do ćwiczeń czy huśtawki - było przecudownie, a pogoda jak była na początku dnia brzydka - tak zmieniła się w słoneczną(w ciągu dnia) i się utryzmywała, aż do pięknego zachodu słońca!).

Z rodzinką też się chodziło na spacerki po okolicy(bliższej/dalszej).
Jedno z moich ulubionych miejsc w okolicy.
Po "odświeżeniu" i zagospodarowaniu lepiej terenów zielonych, to miejsce naprawdę stało się synonimem przyjemności, relaksu i chwili odetchnienia.


Co z wakacji? Spontaniczne wypady to nasza specjalność rodzinna :)
Jutro rano wyjeżdżamy na Mazury na 2/3 dni pod namioty, za tydzień prawdopodobnie załatwiam wyjazd do Gdańska(ah... co do Gdańska, a w sumie całego Trójmiasta - będzie osobny post... miejsce wspomnień... uwielbiam je odwiedzać, jest mi bardzo bliskie - wręcz jak Warszawa, w której się urodziłam i mieszkam).

Pogoda ma dopisywać, więc w sumie - jak najwięcej trzeba wykorzystać ten wolny czas :)

Kochani..., spokojnej nocy Wam życzę! :) 

2 komentarze:

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)