niedziela, 29 kwietnia 2018

Marzec & Kwiecień - w zdjęciach :)

Hejka Kochani!

I tak zleciał marzec, a kwiecień się już kończy :D Wiosna rozpoczęła się na dobre, słońce znów muska nasze twarze ciepłymi promykami.



Na początku zacznę od opisu powyższego zdjęcia, które znalazło się jako to promujące notkę :P
Czemu akurat ono? Gdyż było zrobione wczoraj - ponieważ wczoraj wybrałam się ze znajomą do wegańskiego ?baru?(przynajmniej taki miało klimat to miejsce - wejść, zamówić, zjeść i wyjść) -> Krowarzywa. Byłam w takim miejscu pierwszy raz. Zamówiłam "Cieciorex", w którego skład wchodził: kotlet z ciecierzycy, papryki, natki pietruszki i ziół + kasza jaglana, pestki słonecznika, sałata z kawałkami ogórka, pomidorów i cebuli. Całość podane w "bowl", czyli pojemniku ze trzciny cukrowej(jak wyczytałam na stronie) wraz z sosem koperkowym -> Koszt 16,5zł. 
Cena jak na jedzenie na mieście - nawet ujdzie, klimat może być - taki dość surowy, ale wystarczający. Tak by pójść spróbować, dla osób które nigdy nie jadły - myślę że pomysł całkiem spoko, a łącząc to z rozmową z kimś znajomym - to czas naprawdę fajnie i zdrowo spędzony :D

Lokal na Hożej 29/31
 Gdy już jesteśmy w strefie "zdrowia", to od razu napomknęła, że z koleżanką Tosią - zapisałyśmy się na zajęcia "Just Jump". Na razie pierwsze spotkanie - przed nami. Wybrałyśmy to miejsce ze względu na opinię - jak będzie zobaczymy - zapowiada się ciekawie!


 Kolejny i ostatni już punkt dotyczący zdrowia - to butelka "dafi". Zamówiłam ją, gdyż znajoma z uczelni - takowa posiadała od jakiegoś czasu i nawet dobrze się spisywała. Rozpiszę się o niej w notatce, która pojawi się w przeciągu 2 tygodni - mam sporo zdjęć oraz argumentów "za"(tak, tak - mówię to ja, osoba która średnio pije regularnie w ciągu dnia - w szczególności wodę).


 Było "fit", to teraz coś co ukoi oczy i duszę :D
Drugi raz już z rzędu wybraliśmy się z moim S. na food tracki przy Stadionie Narodowym.
W tym roku padło na kurczaka(nie ma na zdjęciu), na owoce w czekoladzie oraz na [nazwę uzupełnię później, jak mi się przypomni] - czyli ciasto(obsypane cukrem) o kształcie walca, ze środkiem wypełnionym bitą śmietaną i posmarowaną nutellą. PYCHA! :D




 Home&You
Z okazji rzucających się w oczy napisów do -70%! zajrzałam do sklepu "Home&You" - szczerze zaglądam tam rzadko, bo choć rzeczy są naprawdę piękne - ich ceny często mnie przerażają :D
Rzuciło się w oczy kilka pięknych rzeczy - zwłaszcza przybory do łazienki jak i piękna zastawa!
Udało mi się również... zrobić zakupy za ok 39zł o wartości ok. 180zl(jak dobrze pamiętam), właśnie dzięki wyprzedaży! Notatka wraz z dokładnymi cenami - powstanie i zostanie dodana. Tak bardzo mi ten "łup" poprawił humor, że aż 3 dni chodziłam podekscytowana, ze "tylko" tyle wydałam, w takim miejscu, a takie łupy "zdobyłam"! :D

Pięknych zestawów przyborów - było pełno!
Ta zastawa jest naprawdę piękna, nie wiem czy zdjęcie oddaje - ale... uwierzcie - robi wrażenie :)
 Kolejny punkt notatki to wycieczka do Powsina - jeszcze jakoś na początku kwietnia.
W sumie - dawno mnie tam nie było, miejsce godne polecenia - by przyjść rodziną czy po prostu spędzić aktywnie(bądź też leniwie, na kocyku) dzień :)




Z Moim S. zrobiliśmy 25km po wybraniu się pierwszy raz w sezonie - na rolki. Pogoda była piękna!


 Natomiast z moją koleżanką zrobiłyśmy 15km - bardziej rekreacyjnie :) Jazdę trochę utrudniali ludzie - którzy korzystając ze słonecznej pogody - zapominali o pozostawieniu wolnych ścieżek rowerowych! :D


 Miałam okazję być na dniu otwartym w SGH - zadałam parę pytań dotyczących kierunku, na który będę szła. Zdobyłam również notesik i zakreślacza. Atmosfera była naprawdę fajna, a zdobyte informacje potwierdzają moje przypuszczania, a tym samym - upewniają mnie w wyborze :)


 Paznokietki ponownie mam pomalowane - dzięki uprzejmości przekochanej Tosi, która robi to naprawdę genialnie! Na palcach serdecznych - efekt syrenki. Znów delikatne, a tym samym urocze.


Tym miłym akcentem kończę podsumowanie marca oraz kwietnia(choć kwiecień kończy się dopiero jutro w moje urodziny!) :D
Niedługo wpadną notki - uzupełniające niektóre wydarzenia, bo warto o nich powiedzieć więcej.
Życzę Wam siły i pięknej pogody w następnym tygodniu!

2 komentarze:

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)