niedziela, 3 września 2017

Park Łazienki(spacer & zdjęcia) oraz uczelnia :)

Hejka Kochani!

 
Byliśmy wraz z moim chłopakiem 31.08 na spacerze w Łazienkach, który planowaliśmy od daaawna. Jednak albo pogoda, albo pewne plany nam na to nie pozwalały. W ten sposób po prawie roku - znów odwiedziliśmy to miejsce razem.

Pogoda doprawdy nam niesamowicie dopisała. Śniadanko zjedliśmy na ławeczce, spoglądając na ptaki jak i jeziorko.

Udało nam się zrobić kilka zdjęć :)


Następnie udaliśmy się po lody i na piechotę poszliśmy do Gmachu Politechniki Warszawskiej - gdyż mieliśmy parę spraw do załatwienia.

Osobiście czeka mnie trochę biegania, gdyż brakuje mi 4 wpisów(oceny są mi znane i widnieją w e-dziakanacie, jednak nas obowiązuje również indeks). 

Zamówiłam również piórnik ze strony Empik - został przesłany do wybranego przeze mnie punktu - blisko mnie.
 
Zakupiłam go, bo chciałabym otaczać się jaśniejszymi przedmiotami w swoim otoczeniu - zauważyłam że ciemne kolory nie działają na mnie zbyt dobrze :)

Piórniczek w konie będę prawdopodobnie używać w  pracy.

Życzę Wam miłego weekendu Kochani - trzymajcie się! :* 

15 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia i super miejsce chciałabym kiedyś tam pojechać ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dwa z nich wykonał mój chłopak - ma do tego rękę :)

      Park Łazienki znajduje się w Warszawie -> zapraszam, o każdej porze roku i dnia wygląda cudownie!

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia! Super piórnik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O DWA DŁUŻSZE KLIKI? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  5. bards ładne zdjęcia! Kiedyś chcialam ten piórniczek ale nigdzie nie mogłam go znaleźć, teraz mam inny ale także mi sie podoba :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Piórniczek upolowałam poprzez stronę Empika - można bezpłatnie skorzystać z dostarczenia do konkretnego salonu. Czekałam dwa dni :)

      Pozdrawiam Cię! :D

      Usuń
  6. Lovely photos!
    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu ja nie zjadłam śniadania na zewnątrz jak było tak ciepło rozkoszując się widokiem? .-.
    Ładny piórnik, choć nie w moim stylu.
    Eh, tez niedługo dołączę do grona studentów. :')

    Pozdrawiam.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)