poniedziałek, 11 września 2017

La Roche - Posay(Plaster UV!) i kolorowanki!

Hejka Kochani!


Na początek wrzucę zdjęcie z kosmetykami do bezpiecznego opalania się, które otrzymałam w ramach wygranego konkursu. 

Jadę na Chorwację za dokładnie 5 dni z placu Politechniki, więc wykorzystam owe "zdobycze" :D

Otrzymałam w zestawie:
-> plaster UV, który nakleja się na rękę(bardzo cienki w kształcie serca)
-> krem po opalaniu
-> krem przeciw opalaniu(50)

PLASTER UV - jest produktem innowacyjnym.
Naklejamy go na swoje ciało(ręce/dłonie), smarujemy odpowiednią ilość kremu przeciw opalaniu na całej skórze - włącznie z powierzchnią plastra. Kontrolując kolor plastra, jak i również korzystając ze specjalnej aplikacji -> mamy możliwość dowiedzenia się, czy nałożyliśmy wystarczającą ilość kremu na skórę oraz czy się już nie starł. Aplikacja wykorzystuje położenie, tak więc mamy również informację o nasłonecznieniu terenu, na którym się znajdujemy! :)
Interaktywny plaster, który pomaga bezpiecznie korzystać ze słońca!
Podzielę się na pewno swoją opinią po wyjeździe :D

Tutaj zamieszczę kolejną kolorowankę, z nowej książki która wpadła w moje ręce :)




Mamy jeszcze kilka spraw(ja z chłopakiem) związanych z wyjazdem.
Muszę również zajść do zegarmistrza i udać się do apteki - jedna w Warszawie posiada stacjonarnie produkty, które potrzebuję.
Będzie trzeba także wymienić walutę na odpowiednią i zaopatrzyć się w żywność na drogę.

Czeka nas mega przygoda, a ja jestem bardzo podekscytowana :D

Kochani miłego tygodnia!

6 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego plastra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, w któreś notce po wakacjach pojawi się więcej informacji o tym plastrze :)

      Usuń
  2. Miałam już kiedyś od nich krem i bardzo fajnie mi się spisywał <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się że słyszę coś takiego :D

      Dla mnie owe kosmetyki są za drogie by tak kupować o :P

      Ale dostałam za wygraną w konkursie i chętnie przetestuję :)

      Usuń
  3. Te kolorowanki pięknie Ci wychodzą :) też mam, ale rzadko koloruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Nie koloruję aż tak często, bo czasu nie mam aż tak dużo :P

      Jednak gdy dopadnie mnie nuda/złe chwile to dla odstresowania/zajęcia się -> koloruję :)

      Usuń

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)