niedziela, 1 października 2017

Chorwacja & Węgry - film ze zdjęć!

Hejka Kochani!


Trochę mnie nie było, gdyż musiałam przygotowywać się do wyjazdu + trwanie samego wyjazdu :D
Wróciłam w czwartek po południu.
Zostawiam Wam filmik utworzony ze zdjęć robionych aparatem.


Link na yt(by obejrzeć w większym wydaniu): https://www.youtube.com/watch?v=N76SjGLWXXY


Film utworzony jest z kilkudziesięciu, wybranych zdjęć zrobionych aparatem[Canon G7X Mark II].

W niedalekiej przyszłości powstanie dłuższy filmik z dodatkowymi zdjęciami z aparatu + tymi z telefonu :)
Oprócz niego powstanie sklejka zdjęć z pobytu w Anglii!

Szczerze?
Po stworzeniu tego "filmu", tyle razy go oglądam, a uśmiech na twarzy sam się pojawia.
To będzie naprawdę piękna pamiątka na długie lata!

~Studia~

Co do studiów... W tym roku musiałam wybrać aż 3 obieralne przedmioty(wybieramy 3 w różnych kategoriach spośród w sumie 21).
Plan mam poszatkowany, kilka zajęć będę miała z innymi grupami, gdyż chcę pracować.


Zostało mi jeszcze ogarnięcie papierów związanych z zaliczeniem praktyk oraz stypendium naukowym.

Trzymajcie za mnie kciuki, bo ten rok będzie niesamowicie zabiegany i szalony :P
Ja za Was trzymać będę tradycyjnie!

Kochani, dziękuję że jesteście, miłej niedzieli!

21 komentarzy:

  1. Widać, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - wypoczęłam psychicznie.
      Sporo chodziliśmy, całą Makarskę obeszliśmy wzdłuż i wszerz :D
      Budapeszt też został przez nas odkryty.

      Pogoda dopisywała, to był udany wyjazd :)

      Usuń
  2. Świetny wyjazd :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycieczka do pozazdroszczenia, trzymam kciuki za powodzenia w zdobyciu stypendium oraz ukończeniu praktyk. A filmik fajnie zrobiony i na zawsze wspomnienia zamknięte w małym filmiku.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjazd był super, podróż troszkę mniej ciekawa bo 26h w jedną stronę :P
      Wracaliśmy dwa dni, ale to dlatego że ok. 10h spędziliśmy w Budapeszcie.

      Dziękuję - zostanie pamiątką na baaardzo długo :)

      Również Cie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Najważniejsze, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczęłam, nałapałam ostatnich promieni słonecznych i pochodziłam :)

      Usuń
  5. Widzę, że wyjazd był udany ;) Trzymam kciuki w nowym roku akademickim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! :D

      Dziękuję Ci, za Ciebie również trzymam Kochana! :)

      Usuń
  6. Ale super! Pozazdroscic ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdrościłam i zazdroszczę.
      Teraz tylko zostały pamiątki i zdjęcia, a... no i trochę opalenizny :D

      Usuń
  7. Mega! Makarska widzę bardzo popularna w tym roku :)

    www.curlyclaudie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjechaliśmy ze studentami z naszej uczelni(PW) + z kilkoma osobami z Krakowa i Kielc.
      Wyjazdy w to miejsce są już od kilku dni, a wiec i sprawdzone :D

      Było warto, post nt. samego kwaterunku, miejsc wartych odwiedzenia jak i cen - powstanie w przyszłości :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna forma fotorelacji, piękne widoki, czysta woda i Wy tacy uśmiechnięci i szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)