środa, 16 listopada 2016

Artystycznie i smacznie! :)

Hejka Kochani!

Wczoraj skorzystaliśmy z okazji, że mieliśmy troszkę czasu z chłopakiem i stworzyliśmy takie o to cudne(i smaczne również!) naleśniczki:





Z tego miejsca, więc życzę wszystkim "oczkom" - SMACZNEGO! :D

 Dzisiejszy dzień zleciał mi w pracy dosyć szybko, na sympatycznych ludzi trafiłam :)
  Pogoda również dopisywała, a wracając z pracy mogłam podziwiać trzy startujące samoloty(naprawdę mi się to nigdy nie znudzi :D).

Powroty popołudniowe przez centum mają to do siebie, że zawsze "zmuszą" mnie do zrobienia jakieś ujęcia. To przypadło mi do gustu, więc również zostawiam:


A wy jakie dzieła kulinarne ostatnio stworzyliście? :)
Życzę Wam miłego środowego wieczorku! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)