wtorek, 8 listopada 2016

Awaria :/ - żeby nudno nie było! ;)

Hejka Kochani!

W ciągu ostatnich kilku dni sporo się działo... :)

Jednak ze złych rzeczy... przytrafiła się "awaria"...
Mój telefon z dnia na dzień ześwirował.
Sam się wyłączał/włączał/restartował - nie dało się z niego korzystać, a z godziny na godzinę było coraz gorzej...
Fakt faktem, ma swoje lata i bateria już dawno siadła i miał problem z aparatem.

I tak o to musiałam wręcz z dnia na dzień podjąć decyzję o kupnie nowego telefonu.
Zbierałam na konkretny, stąd miałam zaoszczędzone pieniążki(łał :P), ale musiałam kupić już teraz - nieco inny, tańszy.

Szczerze...na razie jestem zadowolona(i to mega!).
Myślę, że na ten telefon normalnie bym się nie zdecydowała(choć myślałam nad tym wcześniej - tylko uboższym modelem). Wydaje mi się, że w sumie to "szczęściem" okazała się totalna awaria mojego już "byłego" telefonu.



Recenzja w przyszłości - by spędzić z nim trochę czasu ;P
Jedyny minus to.... wielkość, jest mega duży(wcześniej miałam wersję mini samsunga, więc przeskok jest dla mnie ogromny), tak to same plusy, plusy i jeszcze raz PLUSY! :)
________________________________________________________

Cóż się jeszcze działo? :)

Niedzielę spędziłam z moim chłopakiem, gdyż miał urodziny :D
Dzień zleciał mega szybko i był naprawdę udany :)
Z rana deszcz, ale potem pogoda całkiem przyjemna.

  Zakupiłam również ostatnio dwie rzeczy.

W manufakturze cukierków, halloweenowe cuksy:


oraz "fasolki wszystkim smaków", do zgadywania z chłopakiem, jak znajdziemy troszkę więcej czasu na zabawę :D


Dziś również(jednak dopiero dziś...) odebrałam paczkę z pewną książką.
Na razie póki co, czekam na etui na telefon - mam folię ochronną z tyłu i z przodu, przez co zdjęć nie mogę robić.
O książce więc napiszę za kilka dni!

Jutro lecę do pracy, w czwartek mam zajęcia zgodnie z planem piątkowym :)
Myślę, że pierwszy post (dopełniający dzisiejszy)dotyczący spraw bieżących(aktualnie) pojawi się w czwartek/piątek :)

A więc, życzę Wam miłego wieczoru Kochani i siły na resztę dni! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)