niedziela, 13 listopada 2016

W poszukiwaniu szczęścia... [Zadanie 1]

Hejka Kochani!

Długi weekend dobiega końca :D
Mam nadzieję, że większość z Waszych planów została zrealizowana :)


Ja większość zrealizowałam, a końcówkę właśnie dokańczam :)

Wczoraj mimo mroźnego wiatru była idealna okazja do przejścia się.
Jesień jest piękną porą roku... zwłaszcza na ZDJĘCIACH :D
Jednak aby ją na nich uwiecznić, trzeba wyjść spod tego puchowego kocyka, odłożyć kubek gorącej herbaty/kawy i ubrać się jak najcieplej :)
 
~W poszukiwaniu szczęścia!~

Z książki CALM przeczytałam najbardziej rzucające się w oczy - cytaty oraz przejrzałam obrazki.
Rzuciło mi się też w oczy jedno z wielu zadań.
Stąd tytuł posta :) 
I tak o to wziął się szalony pomysł o realizacji JEDNEGO zadania z książki(czasem nieco go ubarwiając) na tydzień.
Tak aby nie było za krótko, tak aby znaleźć czas i aby z niczym nie kolidowało :)

Zadanie więc na ten tydzień brzmiało:
Idź na dodatkowy spacer, przypatrz się uważnie mijanym liściom. Podnieś ten, który zwrócił Twoją uwagę. Jednak niech nie będzie większy niż Twoja dłoń. Następnie spróbuj go zasuszyć - w jakikolwiek sposób. 


I tak o to idąc na dodatkowy spacer - podniosłam przeuroczy liść kasztanowca. Zazwyczaj większość jest duża. Trzeba więc było zwrócić na te nieco mniejsze, a równie piękne! Ale co racja to racja. Zwykły liść, jakich pełno. Gdy już miałam w głowie po który się schylę, zaraz to widziałam inny - równie piękny. Tutaj pojawiał się problem, który podnieść :D 
Zwykłe, banalne zadanie - a ile radości sprawiło! :)



W niedalekiej przyszłości, planuję pokazać Wam DIY, z racji iż na mój telefon za bardzo etui nie ma... Będę je robić sama :)
Muszę tylko znaleźć wszystkie potrzebne do tego rzeczy... :)

Zadania możecie wykonywać razem ze mną :) A ich realizacją, możecie się dzielić w komentarzach, czy pisać u siebie na blogu. Chętnie wpadnę i poczytam jak tam Wam poszło :)
Życzę miłego wieczoru Kochani!
I siły na następny tydzień! :)  

6 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł ;d u mnie śnieg także nie znajdę żadnego liścia XD

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, na pewno gdzieś jeszcze jest :D
      A "kopiąc" pod śniegiem można mieć więcej zabawy :)

      Bloga odwiedzę dziś później Kochana! :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z dodatkowym spacerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, proponuję wszystkim - wedle słów autora książki! :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hejka!

      Niestety mimo próby - bloga nie da się odwiedzić, gdyż link jest nieprawidłowy...
      Podeślij działający i na pewno wpadnę! :)

      Usuń

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)