środa, 14 września 2016

Bieżące sprawy :)

Hejka Kochani!

Piszę do Was, gdyż jako że jest środek tygodnia - znalazłam czas. Dziś pracuję na popołudnie. 
Pogoda mimo, że mamy wrzesień zaskakuje chyba nie tylko mnie.  Piękne słońce od rana do wieczora, lekki, przyjemny wiaterek i na termometrach piękna 25-32 stopnie! :D
Szkoda, że słonce już świeci znacznie krócej niż jeszcze miesiąc temu... Gdy wracam z pracy najczęściej już się ściemnia. 

Muszę się Wam pochwalić że obecna lokalizacja mojej pracy znajduje się bardzo blisko lotniska.
Kocham samoloty - uwielbiam patrzeć jak startują, lądują. 
Gdy wychodzę z budynku, często się zdarza że właśnie jakiś startuje - jest tak nisko, że zapiera dech w piersiach. Nigdy mi się to nie znudzi! Od małej, uwielbiałam jeździć w pobliżu lotnisk i przyglądać się samolotom :)

Co do mojej pracy?
Czas mija bardzo szybko, ludzie są naprawdę przyjaźni, jest dużo śmiechu.
Cieszę się, że skorzystałam z okazji i nie poddałam się, mimo trudnych początków. 
Szkolenie naprawdę było bardzo trudne.

Wracając zazwyczaj mogę obserwować zachodzące słońce :)



Tymczasem, uciekam dalej się szykować i życzę Wam miłego dnia! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)