piątek, 30 września 2016

30.09 :)

Hejka Kochani Czytelnicy!

Dziś piąteczek, co oznacza... iż... jutro... WEEKEND.
Jednakże kto ma wolne - ten ma :D
Jutro pracuję, w nieco innej lokalizacji(w soboty takie zmiany są), ale bliżej mnie.
__________________________________________________________________________

Dostałam informację o tym, że dziś prawdopodobnie trafi w me ręce mój planner :D
Z racji tego, iż idę dziś na późniejszą zmianę, a chcę opisać go dokładniej, post na temat jego dodam zapewne jutro.
____________________________________

Pogoda zadziwia, raz jest zimno, raz ciepło...
Lato nie chce odejść :D _______________________________________________________________

Wczoraj miałam wizytę u ortodontki z aparacikiem na zębach.
To już końcówka "leczenia", została tylko góra - ostatnie poprawki :)
Na temat aparaciku - post też się pojawi.
Powiem Wam, że warto, a wstydzić nie ma się czego - aktualnie mam tęczę, więc wręcz uśmiecham się szeroko! :D
________________________________________________

Dzisiaj również znalazłam czas i siłę na drugą pracę z rana :)
____________________________________________________________________

Pozostawiam Wam również zdjęcie z powrotu nocą - przepięknej Warszawy, a raczej wieżowców w centrum... :P

_____________________________________________

W tygodniu również w wolnych chwilkach kolorowałam jedną z kolorowanek.
Efekt również Wam przedstawię po skończonej "pracy" :D

Życzę Wam miłego popołudnia, do zobaczenia najpewniej jutro! :* 

10 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj poszłam na uczelnie i aż się zdziwiłam, że jest tak ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie ten weekend :) super zdjęcie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dla takich zdjęć, warto wybrać się nocą na wieczorny/nocny spacer... :)

      Usuń
  4. Pogoda jest bardzo zmienna raz ciepło raz wychodzę i zamarzam xd
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa nocą wygląda pięknie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na powyższy temat :) Na każdy komentarz odpowiem, bo lubię z Tobą - Czytelniku, wymieniać się opinią czy doświadczeniem! :)